Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2011 18:13 - Нашият народ пие така, сякаш му плащат за това:):):)
Автор: venture Категория: Забавление   
Прочетен: 833 Коментари: 0 Гласове:
4



Говорят си двама приятели и единият се оплаква :
- Отидох вчера в кръчмата да пийна нещо. Обаче барманът направо ме обиди - даде ми една бира, жива водица ...
- И ти какво?
- Ами, преглътнах обидата ...


- Сине, ела да пием една ракия заедно.
- Ама, тате...
- А аз ти помагах за уроците!


Първи март . В кръчмата . Компания поръчва :
- Една мартеничка!
Келнерът :
- Моля ? Какво е това?
Един от компанията се обажда :
- Младеж, донеси кана червено и кана бяло вино.


Доктор казва на жена, на чийто мъж са направили операция:
- Като се събуди - подгответе го за най-лошото…
- Той… ще умре ли?
- Не, но повече няма да може да пие…


Алкохолът помага за засилване на дейността на мозъка. Едва след изпито достатъчно количество алкохол, човек съвсем ясно осъзнава, че земята се върти!

- За подобряване на храносмилането - пия бира. При отсъствие на апетит - пия бяло вино. При ниско кръвно - пия червено вино, а при високо - коняк. Ако имам ангина - пия ракия…
- А вода кога пиеш?
- Такава болест още не съм имал…


Ценоразпис в бар:
Цени за посетители, желаещи барманът да отговори на телефонно обаждане от съпругата:
2лв. - "Току-що си тръгна";
3лв. - "Днес не е идвал";
4лв. - "Няколко дена не съм го виждал";
10лв.- "Кой пък е този?"


Двама пияни се прибират късно вечерта. Единият казва:
- Аре на бас, че като се прибера, първата дума, която ще каже жена ми ще бъде - "Съкровище"
- Ти луд ли си, бе, я се погледни, пиян си като кирка, а очакваш жена ти да ти вика съкровище…
- Аре, бе, дай да се хванем на бас!
- Няма смисъл, бе, нали я знам жена ти каква е кобра…
- Хвани се на бас, бе…
- Добре, да вървим…
Отиват пред вратата и първият драска по нея и вика:
- Съкровищеееее, отвори вратата…
Отвътре се чува:
- Съкровище!?!! Аз ей сегичка ще те спукам от бой…


                                                                 :) :) :)
                                                   


Тагове:   хумор,   пиянство,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: venture
Категория: Други
Прочетен: 113117
Постинги: 60
Коментари: 43
Гласове: 167
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031