Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2011 21:03 - Извън строя
Автор: venture Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1169 Коментари: 3 Гласове:
1



Тотално блокирах. Емоционално и интелектуално най-вече. Тотално нежелание и неспособност за общуване - натам съм тръгнала май. Никаква трезва мисъл не се прокрадва в иначе жужащата ми глава. Тотален хаос.
А вече не знам и какво да обяснявам на околните. Пък и могат ли да разберат така или иначе? Винаги съм си била пословично разсеяна, но това сега си граничи с лека форма на кретенизъм. Като добавим и факта, че съм раздразнителна като гладна тигрица, съсвсем не съм цвете за мирисане.
Вероятно е точното време да си взема котка. Винаги съм го искала и без друго. Пък и парадоксално кварталната улична котка е от създанията, с които се разбирам най-добре напоследък. И които ме карат да се усмихвам, когато ги видя. А и каква по-добра терапия от пухкаво, мъркащо същество, което изсмуква отрицателната енергия? От гледна точка на предстоящите ремонти у дома обаче едно тепърва учещо се на хигиенни навици котенце май не е най-добрата идея. Жалко че в България няма както в Япония заведения, в които човек може да отиде и да гушка пухкави същества за релаксация...
Обичам да слагам извод на нещата, които пиша, но както вече казах - в главата ми е хаос...



Тагове:   хаос,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. 4aiotgluhar4e - Тъсмо е време! Точно сега! Пръво ...
01.05.2011 23:53
Тъсмо е време! Точно сега! Пръво вземи котенце - мартенската реколта скоро ще излезе. Ще го научиш да пишка на бентонит, в кутия, а след това ще направиш ремонт. Не отлагай, много време стоиш в дупката!
цитирай
2. silviana - ...
03.05.2011 12:37
Винаги можеш да дойдеш да гушкаш котките вкъщи, когато ти се прииска :)

А и котетата не са като кучетата, да трябва да им се възпитават хигиенните навици с месеци. Котето си идва научено - само през първите няколко часа трябва да го следиш и като забележиш, че му се ходи до тоалетната (обикновено почва да рие някъде), да му я покажеш и да го сложиш в нея. И то вече ще знае къде да ходи.
цитирай
3. venture - Вероятно ще се възползвам съвсем скоро от предложението за намачкване на твоите котки :P
03.05.2011 21:48
Преди да е станало по-зле. Съни ми се отрази така добре, пък можеш да си представиш какво ще е с три котки едновременно :D Иначе за котето вкъщииии, майка ми полудя заради гофретника, помниш, пък не ми се мисли какво ще става, ако котето си подостри ноктите в бъдещите ни нови мебели :D Така или иначе, аргументът, който не мога да оборя е, че не си седя вкъщи и няма кой да се занимава с котето. А особено докато е малко, то има нужда от внимание. Все пак не съм предала фронта, де :P А само като си спомня, че щях да имам коте още преди години, ако някакво жестоко създание не го беше умъртвило с камък...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: venture
Категория: Други
Прочетен: 113824
Постинги: 60
Коментари: 43
Гласове: 167
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930